اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۴۹۱۴

علی‌حسینی: مسابقات جهانی می‌تواند سکوی پرتاب من برای مدال المپیک باشد

علی‌حسینی: مسابقات جهانی می‌تواند سکوی پرتاب من برای مدال المپیک باشد
ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری گفت: مسابقات جهانی امسال می‌تواند سکوی پرتاب من به المپیک برای کسب مدال طلا باشد.
۱۹:۰۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|
وحید علی‌حسینی درباره شرایط تمریناتش برای حضور در مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه در این مدت به رکورد‌های خوبی رسیدم و تلاش می‌کنیم گام به گام پیش برویم. بعد از رکوردگیری اردوی بابلسر، تمرینات سبک شد و مدتی است بار دیگر تمرینات به اوج فشار برگشته است.

وی درباره فیلمی که حریف گرجستانی از رکوردشکنی‌اش منتشر کرد و اینکه آیا این موضوع باعث تضعیف روحیه رقیبان نمی‌شود، گفت: نه اینطور نیست، بهداد ۱۰ سال است که مسابقه می‌دهد و خیلی حرکات برای او عادی شده است، من هم سال‌ها وزنه زده‌ام، درست است که چند سال نبودم، اما با این حرکات دچار استرس نمی‌شوم، اتفاقاً انگیزه گرفتم و باعث شد تمریناتم را با انگیزه بیشتری ادامه دهم. امیدوارم روز مسابقات بتوانیم عملکرد اصلی را نمایش دهیم.

ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری تصریح کرد: شرایط مسابقات به خصوص در شروع حرکات اهمیت زیادی دارد و اگر شروع خوب و بالایی داشته باشیم، می‌توانیم به رکورد‌های قابل قبولی برسیم، همه چیز بستگی به تاکتیک مربیان در روز مسابقه دارد.

علی‌حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا تاکتیکی برای تحت فشار قرار دادن حریف گرجستانی با توجه به اینکه او و بهداد هم‌تیمی هستند، درنظر گرفته‌اند یا نه، گفت: حریف گرجستانی وزنه‌بردار باکیفیتی است و فکر نمی‌کنم فریب بخورد و به نظر من تأثیری ندارد، ما باید منطقی کار کرده و وزنه‌ها را هدفمند انتخاب کنیم تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم، در تمرینات به رکورد‌هایی که هدفگذاری کرده‌ایم رسیده‌ایم. برای مسابقات هم استرسی ندارم، مسابقات جهانی امسال می‌تواند سکوی پرتاب من به المپیک برای کسب مدال طلا باشد.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین